binlimuus' blog

Archiv

das lange warten...

ich han immrno nüt vo bzg ghört... voll miehsam... i hoff so dass es klappt!!!

hoffentlich kriegi nögscht wuche bscheid, süscht dreih ich no duure!!!

naja, momentan lauft halt nid vill. bin an dr uni, ishc abr so was vo öd.

ah, defür hani voll de strickwahn momentan. i strick nume no. schäl und amedisli... weiss ebbe nonig wie me socke und händsche und kappe strickt... check die aleitige nid... hehe

naja, finds scho mol use

1 Kommentar 3.11.06 22:08, kommentieren

juhuiii

hüt hani ändlech bscheid übercho. han e usbildigsplatz. i freu mi total!

chas gar nid beschriebe :D

jetzt muessi mi eift um alles kümmere und afoo sjohr plane, denn die usbildig foht jo erscht im septämber 07 a...

9.11.06 18:52, kommentieren

jobsuechi

Jo, da ich jo d Usbildig han muessi no en Job sueche. Wott jo Gäld verdiene. Hehe.

Will d Sarah jo uf Australie goht wir ihri Stell frei und i ha mi mol dört gmäldet. Chan am Donnschtig go verbiiluege :D

Mal schaun wies wird.

14.11.06 21:41, kommentieren

jobsuechi beändet :D

Sau lessig! Han de Job bi dr Usglichskasse übercho. Isch mega toll. Han en mega tolle Idruck!!!

Freu mi au scho extrem ufs Schaffe :D:D:D

Nögschte Donnschtig goht's los und denn wirdi vo dr Sarah igarbeitet, gäll?

2 Kommentare 16.11.06 18:20, kommentieren